lørdag den 6. juni 2009

Tankestrøm + læbepomader

Jeg har i den seneste tid, været dybt koncentreret om mine eksamener, men så kom jeg til at tænke på noget; hvad vil det egentlig sige at være klog? jaja, kald mig bare nørd, men hvad vil det egentlig sige?
For man kan jo være klog på mange måder. Menneskeklog & bogklog/talklog (hvis der er noget der hedder det)
Men når man tænker sådan fagligt klog, hvad vil det så sige? Fordi man kan jo være klog ved, at man læser utrolig meget og får sin viden derfra. Men det kan også være, ens mor eller far er klog, og så har arvet det fra dem. Man kan også være god til at huske, og dermed have en masse paratviden.
Men at være klog, er det ikke bare en blanding af alle 3 ting?
det tror jeg min konklusion må være :-)

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg ELSKER læbepomader! Jeg har stort set altid en på mig, og når jeg skal til fest nøjes jeg med lidt læbepomade på læberne. Jeg synes faktisk det ser bedre ud til mig, med læbepomade på læberne end en overdrevet glitter-glammer lipgloss der alligevel på en mystisk måde altid ender i mit hår. Hm, fedt!

Jeg synes, i lige skal have lov til at smugekigge til mine ynglings læbepomader!


læbepomade fra MAC med bl.a mandelolie


Carmex læbepomade





Eight hour cream

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del dine tanker!