søndag den 14. juni 2009

Jeg er træt af...

at alle modebloggere efterhånden ligner hinanden! Jeg er træt af afblegede bukser med huller i, Alexander Wangs Brenda taske som stort set sidder på alle modebloggers arme. Og jeg er træt af aldoskoene. Jeg synes personligt det er lidt til grin at der er så mange københavnere og modebloggere der render rundt med samme tøj. "Gud hej, hvorfor har du min Brenda-taske på skulderen?? når nej, sorry. Jeg glemte at du bare er en af de 77.899 mange der har en Brenda-taske". Kan i ikke se det komiske? Jeg vil da indrømme at jeg også fristes til at købe disse ting når de bliver rost til skyerne på diverse modeblogs, men come on. Fordi en blogger har en taske, betyder det nødvendigvis ikke at ALLE københavnere skal rende rundt med den samme taske. Jeg savner en ny trend :D en rigtig lækker smækker en, som er bredere end kun et par klor-blegede bukser.

5 kommentarer:

  1. Altså - Camille (Clamour4Glamour) og Ditte (Velvet Snow) er da aalborgensere, så er det jo ikke kun københavnere der har overflod af Wang-tasker :D ej, undskyld - back to subject. Jeg kan godt følge dig, det er ret monotont at glo på blogs for tiden. Jeg skrev med Tina (Tinas Ting) om det her den anden dag, men vi kom frem til, at sådan er trenden jo lige nu - om 14 dage kan det være en helt 3. ting, der bliver hypet. Jeg er også dødtræt af hullede bukser og nitter på ALT - så jeg venter også bare pænt på at komme videre i systemet, hvis man kan sige det sådan :)
    Kh Astrid.

    SvarSlet
  2. Hej Astrid :-)
    dejligt med noget respons. Men jeg er helt enig med dig, om 2 uger er det sikkert noget andet der er topsmart. Men lad os bare krydse fingre for, at der snart kommer en ny trend!
    ;)
    - Stine

    SvarSlet
  3. Jeg kunne ikke være mere enig!!

    SvarSlet
  4. Du har ret :)
    jeg prøver også så vidt muligt
    ikke at gøre min blog alt for mainstream!

    SvarSlet
  5. men man ku jo også finde på sine egne ting.

    SvarSlet

Del dine tanker!