søndag den 20. marts 2011

Milano

For en tre uger siden var jeg et smut til Milano hvor jeg for 5. gang vidst nok skulle lave for bladet Grazia. Jeg plejer at tage afsted alene og da min mor kørte mig til lufthavnen efter en god frokost, stod hun pludselig med en billet i hånden hvor der stod "Copenhagen --> Milan (Malpensa)" så skulle hun gudhjælpemig med :D Den havde jeg ikke set komme, men det var en glædelig overraskelse, for det er ensomt til tider at rejse alene.
Under skydningen næste dag tog hun et par "backstage billeder", som kan ses længere nede. Temaet var græsk gudinde kriger-agtig. (Læg mærke til brynjen). Billederne blev taget i en gammel lagerbygning.






 Billeder fra andre Grazia editorials jeg har lavet:








7 kommentarer:

  1. Wow - hvor nogle lækre, lækre billeder. Hvor er du skøn og hvor får jeg lyst til at eje alt tøjet...

    SvarSlet
  2. Fancy designer wear our website and resonable price More....
    We Have Some For You In Your Budget For more…..
    Plz visit:- Fashionable Georgette Suit

    SvarSlet
  3. Best Outfits For Young ladies, Womens and Girls
    We Have Some For You In Your Budget For more…
    Plz visit:- Salwar Kameez for Ramzan 2017

    SvarSlet
  4. Best Outfits For Young ladies,Womens and Girls
    We Have Some For You In Your Budget For more…
    Plz visit:- Salwar Suit

    SvarSlet
  5. Fancy designer wear our website and reasonable price More…
    We Have Some For You In Your Budget For more…
    Plz visit:- Punjabi dress

    SvarSlet
  6. Have Lovely and Beautiful Salwar Suit And Many More…
    We Have Some For You In Your Budget For more…
    Plz visit:- Designer Anarkali Salwar Kameez

    SvarSlet

Del dine tanker!