lørdag den 7. august 2010

Too Late But Never Too Little







Jeg har noget med badetøj. Badetøj i alle former og skygger, højtaljet har jeg specielt set mig lun på.
Jeg elsker det der princip med at man kan klæde sig i det tøj som de bootylicious dansere går med i diverse musikvideoer.
Jeg har sku aldrig rigtig været den person der med et dovent greb har snuppet en Adidias badedragt, med fartstriber og tilhørende badehætte.
Der skal være noget glam, der skal være noget Hollywood Hot over det.
Vi er midt i August, men alle de der undskylninger om at "den danske sommer er for kold" og du vil hellere til Galapagos øerne. Ja, det kan meget vel være men det kommer du jo ikke af at sige det højt, og den danske sommer yderst nydelig, og det er bare med at komme i!

Så her, bedre sent end aldrig kommer mine top 5 YNGLINGS swim-outfits.

FEAST YOURSELF!

Gæste indlæg skrevet af: Theresa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del dine tanker!