søndag den 3. januar 2010

10 ting

1. De 3 daglige blogs:
- Gina jaqueline.com
- Anywho.com
- knighttcat.com
(men jeg læser mange flere ud over dem)

2. God stil?
Når man tør skille sig ud, og tør være sig selv lige meget hvad andre folk tænker. Jeg synes, god stil kan defineres på mange forskellige måder, og en god stil kan se godt ud på en, men måske ikke på en anden. Det afhænger af personen.

3. Ynglingsprodukter;
Til ansigt og krop; alt uden parabener dvs, REN og Weleda.
Makeup; MAC, Bobbi Brown og Lancome. Men mest MAC.
Hår; Redken!!!
Men jeg kan også anbefale matas' vitaminhårmaske.

4. Bedste køb?
Min Miu Miu taske fra New York sidste år. Jeg går altid med den!

5. Ynglings feriested?
Thailand og Costa Rica. (flyv mig væk fra kolde danmark!)

6. Ynglings mad?
Uha, jeg elsker mad! og laver det tit og ofte. Meeeen vores hjemmelavede pizza med basilikum, tomater, lidt ost og en masse lækre krydderier, slår alt!!

7. Det har jeg altid i tasken;
Min pung, Eight hour cream, mobil og nøgler.

8. Mit fremtidige job;
Journalist ;-)

9. Ynglings mærker;
Acne, Whyred, H&M, Zara og alle vintagebutikker!

10. Højeste ønske;
at min familie og jeg selv ikke bliver syge :)
+ vi gør noget ved klimaforandringerne.

2 kommentarer:

  1. åh... heldige.. miu miu taske.. heldige.. er det tarveligt at hade dig?

    SvarSlet
  2. haha :D jeg hader dig også for så mange af de flotte ting du har! 10hi.

    god søndag.

    //Stine

    SvarSlet

Del dine tanker!