mandag den 2. november 2009

it's raining men

(Oui, det er mig for bladet Grazia. Taget i Milano)
okay okay, det regner måske ikke ligefrem med mænd. Ja faktisk regner det bare. Meget endda. Det er en af de dage, hvor man bare kan sidde og kigge ud på vejret i flere timer. Uden nogen grund, men bare fordi det er så fredfyldt og dejligt.

I dag havde jeg fri kl. 10 (!!!!) jep, kl. 10. Jeg løb alt hvad jeg kunne til Hellerup st da jeg havde fri, for at begive mig hjem. Men løbet var kørt. Jeg lignede en død rotte i min våde falske pels fra H&M. Føj. Godt det ikke er ægte! (meget godt. Jeg hader ægte pels) for så ville den da have lugtet fælt.
Dagens nedtur: jeg har ikke afleveret engelsk og matematik afleveringer. Det kører bare ikke på skinner for mig for tiden. (og det gør det heller ikke for DSB). Jeg brugte en time (en fucking time) på at komme hjem. OMFG!
Nå, jeg har forresten lige skovlet en potion øllebrød i mig. Det er godt nok lang tid siden jeg har fået det. Og smagen minder mig om min mormor, for hun lavede det altid, når jeg var hos hende.

God mandag til alle!

- Stine bine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Del dine tanker!